Dövlət orqanı
:
|
-
Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi
|
Xidmətin məzmunu
:
|
-
- Sənədlərin saxlanılmaq üçün qəbul edilməsi
|
Xidmətin aid olduğu təsnifat
:
|
|
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
-
Şəhər və rayon notariat kontorları
|
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı
:
|
|
Xidmətin hüquqi əsası
:
|
-
- "Notariat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 17-ci maddəsinin 18-ci bəndi
- Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2006-cı il 18 aprel tarixli 391 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi haqqında Əsasnamə"-nin 8.6 və 9.9-cu bəndləri
- Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2000-ci il 11 sentyabr tarixli 167 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikasında notariat hərəkətlərinin aparılması qaydaları haqqında Təlimat"ın XV-ci Fəsili
|
Xidmətin həyata keçirilmə formaları
:
|
-
Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması
|
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
:
|
-
Yerində (şifahi və ya yazılı) məlumatlandırma
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
:
|
|
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
:
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası
:
|
Müddət (Məbləğ) : |
1 iş günü |
Ödənişsiz : |
|
Rüsum : |
2.5 AZN |
Xidmət haqqı : |
2.5 AZN |
Ödənişlə bağlı qeyd : |
|
Ödənişin hüquqi əsası : |
"Dövlət rüsumu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 10.18-ci maddəsi (Dövlət rüsumunun göstərilmiş məbləği bir vərəqdən ibarət sənədə münasibətdə müəyyən edilmişdir. Belə ki, Qanuna əsasən sənədlərdən surət və çıxarışların düzgünlüyünün təsdiqi üçün dövlət rüsumunun məbləği 2 manat və hər səhifəyə görə əlavə 0,50 manat məbləğində nəzərdə tutulmuşdur);
"Notariat haqqında" Azərbayan Respublikası Qanununun 29-cu maddəsi (dövlət notariusları həmin notariat hərəkətləri ilə əlaqədar göstərilən xidmətə (məsləhətlərin verilməsi, əqdlərin, ərizələrin və digər sənədlərin layihələrinin tərtib edilməsi, texniki işlərin yerinə yetirilməsi) görə həmin hərəkətlərin aparılması üçün müəyyən edilmiş dövlət rüsumu məbləğində haqq tuturlar.).
|
Rüsumla bağlı əlavə qeyd : |
|
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
:
|
Dövr (Rüb, Ay) : |
|
|
|
Dövr (1-ci ay, 2-ci ay, 3-cü ay, 1-ci həftə, 2-ci həftə, 3-cü həftə, 4-cü həftə, tək həftələr, cüt həftələr) : |
|
|
|
Günlər : |
"ASAN xidmət" mərkəzlərində həftənin 6-7-ci günləri |
Şəhər və rayon notariat kontorlarında |
"ASAN xidmət" mərkəzlərində həftənin 1-5-ci günləri |
İşin başlama vaxtı : |
10:00:00 |
09:00:00 |
10:00:00 |
İşin sona çatma vaxtı : |
17:00:00 |
19:00:00 |
20:00:00 |
Fasilənin başlama vaxtı : |
00:00:00 |
13:00:00 |
00:00:00 |
Fasilənin sona çatma vaxtı : |
00:00:00 |
14:00:00 |
00:00:00 |
|
Xidmətin göstərilmə yeri
:
|
-
- Şəhər və rayon notariat kontorlarının inzibati binaları
- "ASAN xidmət" mərkəzlərinin inzibati binaları
|
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
:
|
-
- "Notariat haqqında" Qanunun 34-cü maddəsinə əsasən əlavə məlumatlar və ya sənədlər tələb etmək, yaxud sənədləri ekspertizaya göndərmək lazım gəldikdə - bir aydan artıq olmayan müddətə təxirə salına bilər.
Təsdiq edilməli olan hüquq və ya fakt barəsində mübahisə edən digər əlaqədar şəxsdən ərizə alınması haqqında məhkəmədən məlumat - məhkəmədə iş həll edilənədək dayandırılmalıdır.
Təsdiq edilməli olan hüquq və ya fakt barəsində mübahisə etmək üçün məhkəməyə müraciət etmək arzusunda olan digər əlaqədar şəxsin xahişi ilə - on gün müddətinə təxirə salınmalıdır. Bu müddətdə məhkəmədən təsdiq edilməli olan hüquq və ya fakt barəsində əlaqədar şəxsdən ərizə daxil olduğu haqqında məlumat alınmazsa, artıq dayandırılmaya yol verilmir.
- "Notariat haqqında" Qanunun 40-cı maddəsinə əsasən aşağıdakı hallarda imtina edilməlidir: - təsdiq etmə qanuna zidd olduqda;
- fəaliyyət qabiliyyəti olmayan şəxs və ya lazımi səlahiyyəti olmayan nümayəndə müraciət etdikdə;
- hüquqi şəxsin adından bağlanan əqd onun nizamnamə və ya əsasnaməsində göstərilən məqsədlərə zidd olduqda;
- qanunun tələblərinə uyğun olmayan əqd bağlandıqda;
- təqdim olunan sənədlər qanunvericiliyin tələblərinə zidd olduqda və ya həmin sənədlərdə ayrı-ayrı şəxslərin şərəf və ləyaqətini ləkələyən məlumatlar olduqda;
- əqdin məzmunu tərəflərin həqiqi niyyətinə uyğun olmadıqda.
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
:
|
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
- Qrup nömrəsi
|
Dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd
- Kağız daşıyıcıda
|
Saxlanılmağa verilən sənədlər və onların siyahısı
- Kağız daşıyıcıda
|
Müraciət edənin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd
- Sənədin əsli və ya surəti
|
|
Ödənilmə üsulları
:
|
-
Bank vasitəsi ilə
-
Xüsusi ödəmə terminalı
|
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
:
|
-
- Notarius müraciət etmiş şəxsin, onun nümayəndəsinin və ya idarələrin, müəssisələrin və təşkilatların nümayəndəsinin şəxsiyyətini, səlahiyyətini və notariat hərəkətlərin üzrə həqiqi niyyətini müəyyən edir, fəaliyyət qabiliyyətini yoxlayır, qanunvericiliklə tələb olunan sənədlər barədə məlumat verir, barəsində notariat hərəkəti aparılan şəxsin həmin notariat hərəkəti ilə bağlı hüquq və vəzifələrini izah edir, bu hüquqların həyata keçirilməsi və qanuni mənafelərinin qorunması üçün köməklik göstərir, hüquqi məlumatsızlığın ona vura biləcəyi ziyanın qarşısını almaq üçün notariat hərəkətinin aparılması nəticələri barədə xəbərdarlıq edir, təqdim edilmiş sənədlərin qanunvericiliyə uyğunluğunu öyrənir.
- Notarius sənədləri saxlanılmaq üçün siyahı üzrə qəbul edir.
Sənədlər notariusun iştirakı ilə lazımi qaydada qablaşdırılmışdırsa, notarius şəxsin xahişi ilə sənədləri siyahısız qəbul edə bilər.
Qablaşdırma notariusun möhürü, onun və sənədləri saxlanılmaq üçün təhlil verən şəxsin imzaları ilə təsdiq edilməlidir.
Qanunvericiliklə tələb olunan sənədlər, habelə aparılan notariat hərəkətinə görə tutulan rüsumun (haqqın) ödənilməsi barədə sənəd təqdim edildikdən sonra notarius tərəfindən müvafiq notariat hərəkəti aparılır, bu barədə notariat reyestrində qeyd edilir, sənədləri saxlanılmaq üçün təhvil vermiş şəxsə müəyyən olunmuş formada şəhadətnamə verilir, sonuncu isə sənədin alınması barədə notariat reyestrində imza edir.
|
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
:
|
-
- "Notariat haqqında” Qanunun 14-cü maddəsinə əsasən notariat fəaliyyətinə nəzarəti həyata keçirən Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi vətəndaşların təklif, ərizə və şikayətlərinə baxılmasını təmin edir, daxil olmuş müraciətlərə vaxtında, o cümlədən yaradılmış internet saytı vasitəsilə cavab verir və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada digər tədbirlər görür.
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
:
|
-
"Elektron notariat" avtomatlaşdırılmış qeydiyyat informasiya sistemi
|
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri
:
|
-
"Əhalinin Dövlət Reyestri" Avtomatlaşdırılmış Qeydiyyat İnformasiya Sistemi
|
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
:
|
|
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
:
|
|