Menu mail_outline
mail_outlineMÜRACİƏT GÖNDƏR

İpoteka krediti almaq istəyən şəxsin imkanının ilkin müəyyənləşdirilməsi üçün elektron kabinetin yaradılması, ipoteka krediti almaq istəyən şəxsin müraciətinin qeydiyyata alınması və göndərilməsi


Dövlət orqanı :
  • Azərbaycan Respublikasının İpoteka və Kredit Zəmanət Fondu
Xidmətin məzmunu :
  • İpoteka krediti almaq istəyən şəxsin imkanının ilkin müəyyənləşdirilməsi üçün elektron kabinetin yaradılması, müraciətinin qeydiyyata alınması və müvəkkil banka elektron qaydada göndərilməsi
Xidmətin aid olduğu təsnifat :
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
  • Azərbaycan Respublikasının İpoteka və Kredit Zəmanət Fondu
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
Xidmətin hüquqi əsası :
Xidmətin həyata keçirilmə formaları :
  • Elektron müraciət və nəticənin elektron təqdim edilməsi
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması :
  • E-poçt vasitəsilə məlumatlandırma
  • Şəxsi kabinet vasitəsilə məlumatlandırma
  • Veb sayt vasitəsilə məlumatlandırma
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi :
  • İpoteka krediti almaq istəyən şəxsin müraciəti qeydiyyata alınır və müvəkkil banka göndərilir
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat :
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası :
Müddət (Məbləğ) : Informasiya sistemi üzrə emal müddəti
Ödənişsiz :
Rüsum : Rüsum yoxdur
Xidmət haqqı :
Ödənişlə bağlı qeyd :
Ödənişin hüquqi əsası :
Rüsumla bağlı əlavə qeyd :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti :
Dövr (Rüb, Ay) :
Dövr (1-ci ay, 2-ci ay, 3-cü ay, 1-ci həftə, 2-ci həftə, 3-cü həftə, 4-cü həftə, tək həftələr, cüt həftələr) :
Günlər : Elektron qaydada həftənin bütün günləri
İşin başlama vaxtı :
İşin sona çatma vaxtı :
Fasilənin başlama vaxtı :
Fasilənin sona çatma vaxtı :
Xidmətin göstərilmə yeri :
  • https://e-ipoteka.az
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması :
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
- Qrup nömrəsi
Fiziki şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsi
- Şəxsiyyət vəsiqəsinin nömrəsi və pin kodu daxil edilir
Ödənilmə üsulları :
  • Ödənişsizdir
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar :
  • "Şəxsi kabinet"in yaradılması üçün vətəndaş www.e-ipoteka.az internet portalına daxil olaraq qeydiyyatdan keçir. Bu zaman "Şəxsi Kabinet"-in yaradılması üçün vətəndaş tərəfindən "Şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd", "Ümumi məlumat (şəxsiyyət vəsiqəsi üzrə)", "Telefon nömrələri", "İstifadəçi"yə dair məlumatların doldurulmasını tələb olunur.
    Daha sonra vətəndaş "Şəxsi Kabinet"ə daxil olaraq ipoteka krediti üzrə elektron müraciətin qeydiyyatı üçün əlavə məlumatları sistemə daxil edir və qeydiyyatı təsdiq edir. Lakin potensial borcalan ipoteka kreditini götürərkən gəlirlərinin kifayət etmədiyi təqdirdə vətəndaş şəxsi kabinetdə Birgə borcalan bölməsinə daxil olaraq onunda şəxsi məlumatlarını daxil edə bilər.
    Qeydiyyat üzrə ilkin qiymətləndirmənin nəticəsinə uyğun olaraq borcalan müvəkkil bank seçərək müraciətini göndərir.
    Daha sonra vətəndaş açılmış alt pəncərədə "Bildirişlər" bölməsinə daxil olaraq, sistem vasitəsilə ona ünvanlanmış bildirişdən ("Aktiv növbə" və "Gözləmə siyahısı") asılı olaraq, müvəkkil banka yaxınlaşır.

Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar :
  • Yaranan mübahisələrlə bağlı şəxs “Azərbaycan İpoteka Fondu” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinə inzibati qaydada şikayət edə bilər. Şikayət kağız üzərində və ya elektron qaydada tərtib olunur. Kağız üzərində şikayət “Azərbaycan İpoteka Fondu” ASC-nin poçt ünvanına (Bakı şəhəri, Bül-Bül prospekti 40) , elektron şikayət isə “Azərbaycan İpoteka Fondu” ASC-nin e-poçt ünvanına (info@amf.az) göndərilir. Şikayət ərizəsi “İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə “İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 78.1-ci maddəsində müəyyən olunmuş qaydada “Azərbaycan İpoteka Fondu” ASC-yə daxil olmuş ərizələr və şikayətlər araşdırılması ilə bağlı aidiyyəti struktur bölmələr tərəfindən 1 ay müddətində baxılır.

Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları :
  • "Elektron ipoteka" sistemi
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri :
  • "Giriş-çıxış və qeydiyyat" idarələrarası avtomatlaşdırılmış məlumat-axtarış sistemi
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi :
  • Tam elektronlaşdırılıb
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi :
  • Tam avtomatlaşdırlıb
Xidmətin elektron ünvanı :

Azərbaycan Respublikasının İpoteka və Kredit Zəmanət Fondu


Ünvan: place AZ1014, Bakı şəhəri, Bül-Bül pr. 40
Telefon: (+99412) 441 24 23
Faks: (+99412) 598 11 77
E-poçt: info@amf.az
Rəsmi internet informasiya ehtiyatının ünvanı: http://www.amf.az/az/
VÖEN: 1403502281
Ödəmə rekvizitləri:
İş qrafiki və orqan tərəfindən zəruri hesab edilən digər məlumatlar:
message