Menu mail_outline
mail_outlineMÜRACİƏT GÖNDƏR

Uşağın mənşəyinin müəyyən edilməsi


Dövlət orqanı :
  • Bakı Şəhər Nərimanov Rayon İcra Hakimiyyəti
Xidmətin məzmunu :
  • Uşağın mənşəyinin müəyyən edilməsi
Xidmətin aid olduğu təsnifat :
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
  • İcra Hakimiyyəti Başçısı yanında Qəyyumluq və Himayəçilik Komissiyası
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
Xidmətin hüquqi əsası :
Xidmətin həyata keçirilmə formaları :
  • Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması :
  • Poçt xidməti vasitəsilə məlumatlandırma
  • Telefon vasitəsilə məlumatlandırma
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi :
  • Uşağın mənşəyinin müəyyən edilməsi
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat :
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası :
Müddət (Məbləğ) : 15 iş günü
Ödənişsiz :
Rüsum : Rüsum yoxdur
Xidmət haqqı :
Ödənişlə bağlı qeyd :
Ödənişin hüquqi əsası : -
Rüsumla bağlı əlavə qeyd :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti :
Dövr (Rüb, Ay) :
Dövr (1-ci ay, 2-ci ay, 3-cü ay, 1-ci həftə, 2-ci həftə, 3-cü həftə, 4-cü həftə, tək həftələr, cüt həftələr) :
Günlər : Bazar ertəsi - Cümə günləri.
İşin başlama vaxtı : 09:00:00
İşin sona çatma vaxtı : 18:00:00
Fasilənin başlama vaxtı : 13:00:00
Fasilənin sona çatma vaxtı : 14:00:00
Xidmətin göstərilmə yeri :
  • İcra Hakimiyyətinin inzibati binası
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması :
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
- Qrup nömrəsi
Aralarında nikah yoxdursa tərəflərin birgə ərizəsi
- Kağız daşıyıcıda
VƏ YA
Atanın və ya ananın ərizəsi
- Kağız daşıyıcıda
Uşağın doğum şəhadətnaməsinin surəti
- Kağız daşıyıcıda
Uşaq, aralarında nikah bağlanmış şəxslərdən olduqda, eləcə də nikahın pozulması və ya etibarsız sayılması vaxtından və ya uşağın atasının ölümündən 300 gün ərzində doğulduqda nikah şəhadətnaməsi
- Kağız daşıyıcıda
VƏ YA
Uşaq, aralarında nikah bağlanmış şəxslərdən olduqda, eləcə də nikahın pozulması və ya etibarsız sayılması vaxtından və ya uşağın atasının ölümündən 300 gün ərzində doğulduqda nikahın pozulması barədə şəhadətnamə (nikahın pozulması halında)
- Kağız daşıyıcıda
VƏ YA
Uşaq, aralarında nikah bağlanmış şəxslərdən olduqda, eləcə də nikahın pozulması və ya etibarsız sayılması vaxtından və ya uşağın atasının ölümündən 300 gün ərzində doğulduqda ölüm şəhadətnaməsi
- Kağız daşıyıcıda
Ananın uşağı tibb müəssisəsində doğmasını təsdiq edən sənəd
- Kağız daşıyıcıda
VƏ YA
Uşaq tibb müəssisəsindən kənarda anadan olduqda doğuma kömək göstərmiş həkimin sənədi
- Kağız daşıyıcıda
Ananın ölümünü, fəaliyyət qabiliyyətinin olmamasını, yerini müəyyən etmək mümkün olmadığını və ya onun, valideynlik hüquqlarından məhrum edilməsini təsdiq edən sənədin surəti
- Kağız daşıyıcıda
Şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti
- Kağız daşıyıcıda
Ödənilmə üsulları :
  • Xidmət ödənişsizdir
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar :
  • - İstifadəçi tələb olunan sənədləri ərizə ilə birlikdə Şəki Şəhər İcra Hakimiyyətinə təqdim edir. İcra Hakimiyyətində fəaliyyət göstərən Qəyyumluq və Himayəçilik orqanı məsələni Ailə Məcəlləsinin 44-cü maddəsinə əsasən araşdırır və araşdırmanın nəticəsinə uyğun olaraq müvafiq qərar qəbul edir.
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar :
  • - İstifadəçi "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 71-ci maddəsinə əsasən inzibati aktdan, inzibati aktın qəbul edilməsindən imtinadan və yaxud inzibati orqanın hərəkət və və ya hərəkətsizliyindən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyasına inzibati qaydada şikayət edə bilər.
    - Ərizə və ya şikayət "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 78-ci maddəsində müəyyən olunmuş qaydada 1 ay müddətində baxılır.
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları :
  • Yoxdur
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri :
  • Yoxdur
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi :
  • Elektronlaşdırılmayıb
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi :
  • Avtomatlaşdırılmayıb

Bakı Şəhər Nərimanov Rayon İcra Hakimiyyəti


Ünvan: place Az-1008, Ş.İ.Xətai prospekti 9,
Telefon: (+99412) 496-08-14
Faks: (+99412) 496-96-69
E-poçt: mail@narimanov-ih.gov.az
Rəsmi internet informasiya ehtiyatının ünvanı: http://narimanov-ih.gov.az/
VÖEN: 1500299821
Ödəmə rekvizitləri: Emitent (ödəyən) bank
Adı: Dövlət Xəzinədarlığı İdarəsi
Kodu: 210005
VÖEN: 1401555071
Müxbir hesab: AZ41NABZ01360100000000003944
S.W.I.F.T BIK CTREAZ22

Ödəyici
Adı: Nərimanov Rayon İcra Hakimiyyəti
Hesab № 2517731
VÖEN 1500299821
İş qrafiki və orqan tərəfindən zəruri hesab edilən digər məlumatlar: Bazar ertəsi - cümə günü saat 09.00-dan 18.00-dək
message