Menu mail_outline
mail_outlineMÜRACİƏT GÖNDƏR

Su sayğaclarının quraşdırılması


Dövlət orqanı :
  • Azərsu ASC
Xidmətin məzmunu :
  • Su sayğaclarının quraşdırılmasıilə bağlı münasibətləri tənzimləyir
Xidmətin aid olduğu təsnifat :
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
  • "Azərsu" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
Xidmətin hüquqi əsası :
Xidmətin həyata keçirilmə formaları :
  • Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması :
  • Çağrı Mərkəzi
  • E-poçt vasitəsilə məlumatlandırma
  • Telefon vasitəsilə məlumatlandırma
  • Yerində (şifahi və ya yazılı) məlumatlandırma
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi :
  • Abonentin su xəttinə sayğac quraşdırılır
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat :
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası :
Müddət (Məbləğ) : 15 iş günü
Ödənişsiz : Xidmət ödənişsiz həyata keçirilir
Rüsum :
Xidmət haqqı :
Ödənişlə bağlı qeyd :
Ödənişin hüquqi əsası :
Rüsumla bağlı əlavə qeyd :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti :
Günlər : Azərsu ASC-nin su kanal idarələri 1-5-ci günlər
İşin başlama vaxtı : 09:00
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
Fasilənin başlama vaxtı : 13:00
Fasilənin sona çatma vaxtı : 14:00
Günlər : Azərsu ASC-nin su kanal idarələri 6-cı günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 15:00
Günlər : "Asan Kommunal" mərkəzləri 1-5 ci günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 20:00
Günlər : "Asan Kommunal" mərkəzləri 6-cı günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
Günlər : "ASAN xidmət" mərkəzlərində həftənin 1-5-ci günləri
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 20:00
Günlər : "ASAN xidmət" mərkəzlərində həftənin 6-7-ci günləri
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
Xidmətin göstərilmə yeri :
  • “AZƏRSU” ASC-nin sukanal idarələri, “ASAN Kommunal” mərkəzləri, “ASAN xidmət” mərkəzləri
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması :
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
- Qrup nömrəsi
Azərbaycan Respublikası vətəndaşının şəxsiyyət vəsiqəsi
- Elektron və ya kağız formada
Sayğacın nömrəsi və ya Abonent kodu
- Elektron və ya kağız formada
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar :
  • Abonent və yaxud nümayəndəsi müvafiq struktur vahidinə yaxınlaşır, müvafiq məlumatları və ərizəni təqdim edir, bunun əsasında baza məlumatları operator tərəfindən yoxlanılaraq müvafiq iş əmri yaradılır. Yaradılmış iş əmrinə Müştəri xidmətləri şöbəsinin qrup rəhbəri tərəfindən icraçılar (mühəndis,çilingər) təyin edilir. İcraçılar tərəfindən iş icra edilir, bir nüsxəsi abonentə verilməklə quraşdırma aktı tərtib edilir və quraşdırma aktını Sukanal İdarəsinin operatoruna təqdim edir. Operator tərəfindən müvafiq məlumatlar bazaya işlənilir.Sayğac ehtiyatı olmadıqda və ya abonentin su xətti uyğun olmadıqda iş icra edilmir və iş əmri mənfi cavablandırılır.Abonent tərəfindən normativlərə uyğun quraşdırılmış su sayğacı olduqda qeydiyyata alınır.Qeyri-əhali abonentləri ilə sayğac quraşdırılmasına dair müqavilə imzalanır. Müqavilə əsasında sayğacın quraşdırılmasına dair hesab-faktura abonentə təqdim olunur və ödəniş həyata keçirildikdən sonra sayğac quraşdırılması ilə əlaqədar prosedurlar həyata keçirilir.
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar :
  • Yaranan mübahisələrlə bağlı şəxs "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinə inzibati qaydada şikayət edə bilər. Şikayət kağız üzərində və ya elektron qaydada tərtib olunur. Kağız üzərində şikayət "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinin poçt ünvanına (Yasamal rayonu,Moskva pr.67) , elektron şikayət isə "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinin e-poçt ünvanına (online@azersu.az, office@azersu.az) göndərilir. Şikayət ərizəsi "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 78.1-ci maddəsində müəyyən olunmuş qaydada "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinin istehlakçılardan daxil olmuş ərizələrin və şikayətlərin araşdırılması ilə bağlı daimi fəaliyyət göstərən komissiasında 1 ay müddətində baxılır.
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları :
  • Abonentlərin informasiya bazası
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri :
  • Abonent İnformasiya Sistemi
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi :
  • Elektronlaşdırılmayıb
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi :
  • Avtomatlaşdırılmayıb
Xidmətin elektron ünvanı :

Azərsu ASC


Ünvan: place Moskva prospekti 67, AZ 1012 Bakı,
Telefon: (+99412) 431-47-67/87
Faks: (+99412) 430-28-87
E-poçt: office@azersu.az
Rəsmi internet informasiya ehtiyatının ünvanı: http://www.azersu.az/
VÖEN: 9900001751
Ödəmə rekvizitləri:
İş qrafiki və orqan tərəfindən zəruri hesab edilən digər məlumatlar:
message