Menu mail_outline
mail_outlineMÜRACİƏT GÖNDƏR

Smart tipli sayğacın əvəz olunması səbəbindən yeni smart kartların verilməsi və əvvəlki kartda qalan sərfiyyatın yeni karta köçürülməsi


Dövlət orqanı :
  • Azərsu ASC
Xidmətin məzmunu :
  • Smart tipli sayğacın əvəz olunması səbəbindən yeni smart kartların verilməsi və əvvəlki kartda qalan sərfiyyatın yeni karta köçürülməsi
Xidmətin aid olduğu təsnifat :
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
  • "Azərsu" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti
Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı :
Xidmətin hüquqi əsası :
Xidmətin həyata keçirilmə formaları :
  • Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması :
  • Çağrı Mərkəzi
  • E-poçt vasitəsilə məlumatlandırma
  • Poçt xidməti vasitəsilə məlumatlandırma
  • Telefon vasitəsilə məlumatlandırma
  • Yerində (şifahi və ya yazılı) məlumatlandırma
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi :
  • Əvvəlki sayğacın kartında qalan sərfiyyat yeni smart sayğacın kartına yüklənərək abonentə verilir
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat :
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası :
Müddət (Məbləğ) :
Ödənişsiz :
Rüsum : Rüsum yoxdur
Xidmət haqqı : Dərhal
Ödənişlə bağlı qeyd :
Ödənişin hüquqi əsası :
Rüsumla bağlı əlavə qeyd :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti :
Günlər : Azərsu ASC-nin su kanal idarələri 1-5-ci günlər
İşin başlama vaxtı : 09:00
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
Fasilənin başlama vaxtı : 13:00
Fasilənin sona çatma vaxtı : 14:00
Günlər : Azərsu ASC-nin su kanal idarələri 6-cı günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 15:00
Günlər : "Asan Kommunal" mərkəzləri 1-5 ci günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 20:00
Günlər : "ASAN xidmət" mərkəzlərində həftənin 1-5-ci günləri
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 20:00
Günlər : "Asan Kommunal" mərkəzləri 6-cı günlər
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
Günlər : "ASAN xidmət" mərkəzlərində həftənin 6-7-ci günləri
İşin başlama vaxtı : 10:00
İşin sona çatma vaxtı : 17:00
Xidmətin göstərilmə yeri :
  • “AZƏRSU” ASC-nin sukanal idarələri, “ASAN Kommunal” mərkəzləri, “ASAN xidmət” mərkəzləri
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları :
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması :
info
Tələb olunan sənədin adı
- Tələb olunan sənədin təqdimedilmə forması
- Qrup nömrəsi
Azərbaycan Respublikası vətəndaşının şəxsiyyət vəsiqəsi
- Elektron və ya kağız formada
Smart Kart
-
Sayğacın nömrəsi və ya Abonent kodu
- Elektron və ya kağız formada
Ödənilmə üsulları :
  • Xidmət ödənişsizdir
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar :
  • Abonent və yaxud nümayəndəsi müvafiq struktur vahidinə yaxınlaşır, müvafiq sənədləri təqdim edir. Çıxarılmış sayğac barədə “Azərsu” ASC-nin müvafiq struktur vahidi tərəfindən verilmiş rəy əsasında operator tərəfindən müvafiq əməliyyatlar (sayğacın mexaniki göstəricisinə əsasən istifadə olunmuş lakin hesabata daxil edilməmiş sərfiyyatın bərpası, sayğacın işləmədiyi dövrdə qeydiyyata alınmamış sərfiyyatın bərpası, çıxarılan sayğac abonentin təqsiri üzündən yararsız vəziyyətə düşmüşsə yeni quraşdırılan sayğacın dəyərinin ödənişinin təmin edilməsi) aparılır. Çıxarılmış sayğacın və ya kartının yaddaşında istifadə edilməmiş qalan balans müəyyən edildikə yeni karta yüklənərək abonentə verilir.“Azərsu” ASC tərəfindən quraşdırılmış sayğacın dəyəri qeyri-əhali abonentləri tərəfindən tam ödənilməli, sayğac zəmanət müddəti ərzində abonentin təqsiri olmadan istismara yararsız hala düşdükdə və bu səbəbdən dəyişdirildikdə sayğacın dəyişdirilməsi üçün ödəniş tələb edilmir. Abonent tərəfindən quraşdırılmış sayğaclar zədələndikdə və ya digər qüsurlar aşkar edildikdə bununla bağlı xərclər abonent tərəfindən ödənilir. “Azərsu” ASC tərəfindən yeni quraşdırılmış sayğac əhali abonentləri tərəfindən istismara yararsız hala salındıqda, sayğacın dəyəri və dəyişdirilmə xərcləri abonent tərəfindən ödənilməlidir.
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar :
  • Yaranan mübahisələrlə bağlı şəxs "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinə inzibati qaydada şikayət edə bilər. Şikayət kağız üzərində və ya elektron qaydada tərtib olunur. Kağız üzərində şikayət "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinin poçt ünvanına (Yasamal rayonu,Moskva pr.67) , elektron şikayət isə "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinin e-poçt ünvanına (online@azersu.az, office@azersu.az) göndərilir. Şikayət ərizəsi "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə "İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 78.1-ci maddəsində müəyyən olunmuş qaydada "Azərsu" Açıq Səhimdar Cəmiyyətinin istehlakçılardan daxil olmuş ərizələrin və şikayətlərin araşdırılması ilə bağlı daimi fəaliyyət göstərən komissiasında 1 ay müddətində baxılır.
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları :
  • Abonentlərin informasiya bazası
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri :
  • Abonent İnformasiya Sistemi
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi :
  • Elektronlaşdırılmayıb
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi :
  • Avtomatlaşdırılmayıb
Xidmətin elektron ünvanı :

Azərsu ASC


Ünvan: place Moskva prospekti 67, AZ 1012 Bakı,
Telefon: (+99412) 431-47-67/87
Faks: (+99412) 430-28-87
E-poçt: office@azersu.az
Rəsmi internet informasiya ehtiyatının ünvanı: http://www.azersu.az/
VÖEN: 9900001751
Ödəmə rekvizitləri:
İş qrafiki və orqan tərəfindən zəruri hesab edilən digər məlumatlar:
message